چطور در دبی با پول ایرانی ماشین اجاره کنیم؟

به گزارش مجله آرنا، یکی از موارد پرهزینه در سفر به دبی هزینه های مرتبط به رفت وآمد در سطح شهر است که هزینه ها را تا اندازه بسیار زیادی افزایش می دهد؛ بعلاوه استفاده از وسایل نقلیه عمومی نیز می تواند خسته نماینده و زمان بر باشد و اتلاف وقت مسافران را به همراه داشته باشد. بسیاری از افراد با هدف کاهش هزینه های سفر به دبی، صرفه جویی در وقت و آزادی عمل بیشتر در رفت وآمد به سوی اجاره خودرو در دبی سوق پیدا می نمایند. گردشگران می توانند پیش از سفر خود ماشین مورد نظر خود را رزرو نمایند و هزینه آن را به آسانی به ریال ایران پرداخت نمایند. در ادامه به آنالیز شرایط و چگونگی اجاره خودرو در دبی پرداخته شده است.

چطور در دبی با پول ایرانی ماشین اجاره کنیم؟

شرایط اجاره خودرو در دبی

خودرو در دبی به صورت کوتاه مدت و بلندمدت اجاره داده می گردد و گردشگران می توانند در دبی با استفاده از وبسایت های اجاره خودرو ایرانی و یا اماراتی ماشین مورد نظر خود را با توجه به ویژگی ها و بودجه مورد نظر خود اجاره نمایند. بعلاوه، بسیاری از وبسایت های اجاره خودرو در امارات خدمات خود را به زبان انگلیسی یا عربی ارائه می دهند و این مسئله ممکن است برای گردشگرانی که به این دو زبان تسلط کامل ندارند کمی سخت به نظر برسد. از این رو، اجاره خودرو به وسیله وب سایت های اجاره خودرو ایرانی راحت تر و مطمئن تر خواهد بود.

از آن جایی که بسیاری از ایرانیان برای پرداخت هزینه های اجاره خودرو کارت های اعتباری بین المللی در اختیار ندارند با استفاده از وبسایت های ایرانی اجاره خودرو می توانند به وسیله درگاه اینترنت بانکی هزینه را به ریال پرداخت نمایند و خودرو خود را در دبی تحویل بگیرند. علاوه بر آن افراد می توانند خودرو مورد نظر را با تماس تلفنی برای روز و ساعت معین شده رزرو نمایند.

آیا اجاره خودرو در دبی ارزان است؟

اجاره روزانه، هفتگی و ماهانه خودرو راهی ارزان و مالی برای گشت وگذار در سطح شهر دبی نسبت به کرایه تاکسی است. قیمت کرایه تاکسی در شهر دبی بسیار بالا است، به گونه ای که برای طی کردن مسافت فرودگاه تا نزدیک ترین هتل های دبی باید مبلغی حدود 100 درهم پرداخت کرد. در صورتی که افراد با همین مبلغ می توانند یک روز کامل، خودرو مورد نظر خود را با راننده یا بدون راننده در اختیار داشته باشند و با آن از تمامی جاذبه های دیدنی شهر بازدید نمایند.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی

تصویر گواهینامه بین المللی معتبر، یک قطعه عکس، تکمیل فرم های مورد احتیاج، اسکن پاسپورت و ویزا، تصویر بلیط رفت و برگشت به دبی از جمله مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی است. بعلاوه، حداقل سن برای رانندگی در دبی 23 سال بوده و فرد باید دارای گواهینامه بین المللی معتبر با حداقل سه سال اعتبار باشد. در صورتی که گردشگران هیچ یک از شرایط را نداشته باشند، جای نگرانی وجود ندارد آن ها می توانند با اجاره خودرو با راننده به راحتی مشکل خود را رفع نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 11 آذر 1402 بروزرسانی: 11 آذر 1402 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2225

به "چطور در دبی با پول ایرانی ماشین اجاره کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور در دبی با پول ایرانی ماشین اجاره کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید