هدیه خارق العاده یک طرفدار به ایلان ماسک، عجیب ترین تسلای دنیا، عکس

به گزارش مجله آرنا، جالب است بدانید سایبرتراک نو که کمی متفاوت از سایر سایبرتراک ها است به وسیله یک پدر و پسر از چوب ساخته شده است و هدیه ای از طرف این تیم دو نفره به شخص ایلان ماسک است.

هدیه خارق العاده یک طرفدار به ایلان ماسک، عجیب ترین تسلای دنیا، عکس

تینا مزدکی-تسلا سایبرتراک Tesla Cybertruck که به وسیله تسلا طراحی و ساخته می گردد، یک خودروی تمام الکتریکی در سبک وانت است. این خودرو در سه مدل با رنج ها و شتاب های مختلف عرضه می گردد. گران ترین نسخه این خودرو دارای سه موتور است که با هربار شارژ تا 800 کیلومتر دوام می آورد.

اما احتمالا باور نخواهید کرد این سایبرتراک تسلا به وسیله یک پدر و پسر تنها در 100 روز ساخته شده است و متعلق به کسی جز ایلان ماسک نیست. حتی یک سایبرکواد Cyberquad که نخستین موتورسیکلت چهارچرخ شرکت تسلا، با قابلیت هایی مجذوب کننده، کاربردی و مناسب آفرود بود، با طراحی چوبی در تخت چوبی این سایبرتراک قرار می گیرد.

این دستگاه که به وسیله ND Woodworking Art ساخته شده است، در حال تکمیل تست قبل از تحویل، به مدیر عامل تسلا است. در ویدیویی که این تیم به اشتراک گذاشت، ساخت سایبرتراک با یک چارچوب آلومینیومی آغاز می گردد. مرحله بعدی طراحی صفحه تخت واقعی سایبرتراک و جایگزینی تخته های چوبی است؛ در نهایت پس از ساخت قاب اصلی؛ سیستم تعلیق، موتور الکتریکی EV و بسته باتری در مراحل بعدی قرار دارند.

هنگامی که بدنه بر روی چرخ ها قرار می گیرید، تمام میله های در، تزئینات چوبی و پانل های بدنه در جای خود قرار می گیرند. در کنار روکش بدنه که با تخته هایی به رنگ روشن است، بعضی از پانل های داخلی چوب مانند و تریم، با چوب تیره تر ساخته شده است.

پس از کامل شدن قسمت داخلی، شامل چهار قاب صندلی چوبی، چرخ های منحصر به فرد سایبرتراک که از چوب ساخته شده است، در مرحله بعدی قرار می گیرند. این بخش ها به میزان مشخصی حکاکی و بعلاوه جزئیات زیادی احتیاج دارند. فرمان منحصربه فرد و بعلاوه سیم کشی با نورپردازی LED در مرحله بعدی واقع شده است.

بدنه ها و پله های این خودرو قدم های بعدی هستند که در ویدیو به چشم می خورند. پس از به حرکت درآمدن چرخ ها و رسیدن به شیشه جلو و سقف پانوراما، ساخت DIY تقریباً کامل شده است. در نهایت این ویدیو با رانندگی پدر در کنار پسرش در سایبرتراک چوبی به خاتمه می رسد.

وقتی ND Woodworking Art ساخت این غول چوبی را تمام کرد، میخواهد آن را به ماسک هدیه دهد. او خطاب به ایلان ماسک نوشت:امیدوارم افتخار هدیه دادن این سایبرتراک چوبی را به شما و تسلا داشته باشم و برای شما و تسلا آرزوی موفقیت روزافزون در جهت حفظ موقعیت خود در عرصه بین المللی کنم.

در کل، هم ساخت خود کامیون چوبی و هم اینکه فقط 100 روز طول کشید تا به اتمام برسد، یک شاهکار چشمگیر و یک حرکت سخاوتمندانه از طرف یک طرفدار ایلان ماسک است.

  • خودرویی که افغان ها به جای پراید سوار می شوند/ عکس

  • شباهت جالب لوگوی خودروساز ایرانی به یک خودروساز فرانسوی!/عکس

در خصوص سایبرتراک واقعی، اگر بتوانیم به آخرین پیغام ماسک اعتماد کنیم، آخرین تاریخ تحویل خاتمه این ماه خواهد بود. اما حداقل او می تواند بگوید که علیرغم وعده های تاریخ های مختلف برای بیش از چهار سال، سایبرتراک چوبی که دیدیم و مالک آن خود ایلان ماسک است، حداقل یک سایبرتراک است که بالاخره به دست صاحبش رسیده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در مجله آرنا مراجعه کنید.

منبع: motorbiscuit

323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 آبان 1402 بروزرسانی: 14 آبان 1402 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2222

به "هدیه خارق العاده یک طرفدار به ایلان ماسک، عجیب ترین تسلای دنیا، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "هدیه خارق العاده یک طرفدار به ایلان ماسک، عجیب ترین تسلای دنیا، عکس" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه خارق العاده یک طرفدار به ایلان ماسک، عجیب ترین تسلای دنیا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید