علی علیپور: یک ماه دیگر برمی گردم ، رونالدو الگوی من است اما میخواهم پرسپولیس ببرد

به گزارش مجله آرنا، مهاجم سابق پرسپولیس گفت: الدحیل و النصر تیم های قدرتمندی هستند اما پرسپولیس هم یکی از مدعیان آسیاست.

علی علیپور: یک ماه دیگر برمی گردم ، رونالدو الگوی من است اما میخواهم پرسپولیس ببرد

به گزارش مجله آرنا علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس و بازیکن فعلی تیم ژیل ویسنته پرتغال در گفت وگو با ایران ورزشی در مورد آخرین شرایط خودش حرف می زند. مهاجمی که الگوی فوتبالش رونالدو بوده و خودش هم سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا به همراه پرسپولیس را دارد. به همین بهانه با مهاجم سابق پرسپولیس که اتفاقاً خودش هم در پرسپولیس گل های زیادی را به ثمر رسانده و سابقه گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا را هم در کارنامه اش دارد گفت و گوی جالبی داشتیم.

از شرایط خودت بگو، اوضاعت چگونه پیش می رود؟

خدا را شکر مراحل آماده سازی ام برای بازی به خوبی پیش می رود و زیر نظر کادر فنی تیم و بدنساز عالی روند بازسازی و رسیدن خودم به مسابقه و بازی کردن را انجام می دهم. از چند روز پیش نرم دوی خودم را آغاز نموده ام و خدا را شکر مسئله ای هم در این رابطه برایم پیش نیامد که جای بسی خوشحالی دارد و کادر و مربی بدنساز باشگاهمان هم از روند آمادگی من کاملاً رضایت داشتند و به من و برای حضورم برای بازی های آینده بسیار خوشبین و امیدوار شدند.

با این حساب می خواهی بگویی که چه زمانی به بازی های تیم باشگاهی ات می رسی؟

اگر خدا بخواهد فکر می کنم یک ماه دیگر قادر به بازی باشم و در این رابطه هم همه چیز خوب پیش می رود اما باز هم باید ببینیم زمان چگونه و به چه شکل پیش می رود.

در مورد سه بازی که تیم ژیل ویسنته انجام داده روند نتیجه گیری تیمتان را چگونه ارزیابی کردی؟

تیم ما تا به امروز سه بازی از فصل نو لیگ پرتغال انجام داده که یک برد و دو باخت حاصل کار همبازیانم بوده است. تیم خوبی داریم و فکر می کنم حتماً در بازی های آینده بازی ها و نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.

از برنامه ها و هدفت برای ادامه کار در تیم ژیل ویسنته حرف بزن.

یک سال دیگر با تیم فعلی ام قرارداد دارم و تمام تمرکزم فعلاً به دو نکته معطوف است اول اینکه به شکل عالی آماده شوم و برترین بازی ها را ارائه دهم سپس به تیم ملی دعوت شوم. دو نکته ای که خیلی برای من مهم است. امیدوارم برای تیمم برترین بازی ها را انجام داده و در جام ملت های آسیا عضوی از تیم ملی ایران باشم.

در رابطه با پرسپولیس و بازی های این تیم مقابل النصر و رونالدو؛ بازیکنی که زمانی الگویت در بازیگری بود چه پیش بینی داری؟

رونالدو الگوی فوتبالی من بود اما حالا حتماً دوست دارم پرسپولیس تیم کشورم و تیمی که خیلی از آن خاطره خوب چه در لیگ ایران و لیگ قهرمانان دارم مقابل النصر و رونالدو پیروز گردد و از گروهش صعود کند.

اما با وجود النصر و الدحیل فکر می کنی پرسپولیس بتواند از گروهی که نام گروه مرگ به آن داده اند صعود کند؟

هر دو تیمی که از آنها نام بردید تیم های خیلی خوبی هستند اما نباید فراموش کنید پرسپولیس هم برترین تیم ایران و یکی از قدرت های آسیاست که توانسته در چند سال اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد از این رو اصلاً اینگونه نیست که بگوییم صعود پرسپولیس از گروه مرگ غیرممکن است. پرسپولیس قادر است در صورت تدارک و برنامه ریزی و دقیق از سد تیم های همگروهش بگذرد چون آنها بزرگتر از پرسپولیس نیستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 شهریور 1402 بروزرسانی: 11 شهریور 1402 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2211

به "علی علیپور: یک ماه دیگر برمی گردم ، رونالدو الگوی من است اما میخواهم پرسپولیس ببرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی علیپور: یک ماه دیگر برمی گردم ، رونالدو الگوی من است اما میخواهم پرسپولیس ببرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید