زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت اعلام شد ؛ بیش از 25 هزا نفر جذب می شوند

به گزارش مجله آرنا، مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت با اشاره به فرصت ثبت نام داوطلبان آزمون استخدامی این وزارتخانه تا 31 شهریورماه، زمان برگزاری آزمون فوق را خاطرنشان کرد.

زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت اعلام شد ؛ بیش از 25 هزا نفر جذب می شوند

به گزارش مجله آرنا، سیف الله مرادی مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت با بیان اینکه در این آزمون 25 هزار و 120 نفر جذب می شوند، اضافه کرد: از این تعداد 14 هزار نفر در حوزه درمان که 10 هزار نفر مربوط به گروه پرستاری، حدود 7 هزار و 500 نفر در حوزه درمان و حدود 3 هزار و 500 نفر نیز در حوزه فوریت های پزشکی، بکار گرفته می شوند. متقاضیان می توانند برای دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام در آزمون به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir مراجعه نمایند.

وی با اشاره به انجام مصاحبه پس از قبولی داوطلبان واجد شرایط در آزمون کتبی و تخصصی، یادآور شد: به علت تاخیر در انتشار دفترچه و بازشدن سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، تاریخ برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، روز 28 مهرماه است و در کوشش هستیم که نتایج این آزمون تا 21 آبان ماه امسال اعلام گردد.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت در مورد امکان تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی گفت: در حال حاضر تا سرانجام وقت روز 31 شهریورماه است البته در صورت استقبال متقاضیان، احتمال تمدید مهلت ثبت نام در آزمون وجود دارد.

مرادی تاکید نمود: با دستور وزیر بهداشت، داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه، تا سرانجام سال جذب و در محل کارشان حاضر می شوند. بعلاوه در کوششیم تا پس از برگزاری این آزمون، باتوجه به بازنشستگی تعدادی از نیروهای بهداشتی و درمانی و افتتاح پروژه های نو حوزه سلامت، برای جذب نیروهای نو، جلساتی با سازمان امور استخدامی داشته باشیم.

وی ادامه داد: پیش بینی می کنیم آزمون استخدامی بعدی وزارت بهداشت در سرانجام امسال یا ابتدای سال آینده پس از برآورد نیروهای مورد احتیاج حوزه سلامت، برگزار گردد.

منبع: وبدا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1402 بروزرسانی: 29 شهریور 1402 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2217

به "زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت اعلام شد ؛ بیش از 25 هزا نفر جذب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت اعلام شد ؛ بیش از 25 هزا نفر جذب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید