فراوری گوشی مشهور متوقف نمی گردد، شایعات تکذیب شد

به گزارش مجله آرنا، زومیت نوشت: ایسوس انتها اظهار داشت که شایعه ها حقیقت ندارند و این شرکت به فراوری گوشی های سری ذن فون ادامه خواهد داد.

فراوری گوشی مشهور متوقف نمی گردد، شایعات تکذیب شد

ایسوس در بیانیه ای رسمی اظهار داشت که فراوری گوشی های سری ذن فون متوقف نمی گردد. روز گذشته یک نشریه تایوانی مدعی شده بود که ذن فون 10 آخرین گوشی سری ذن فون است. ایسوس در بیانیه اش می گوید که افزون بر ذن فون، به فراوری سری ROG Phone هم ادامه خواهد داد.

گوشی های ایسوس در فصل دوم امسال میلادی دو درصد از کل عایدی این شرکت را به خود اختصاص دادند. در فصل دوم سال 2022 سهم گوشی های ایسوس از کل عایدی به زیر یک درصد می رسید. ایسوس در کوشش است روند روبه رشد واحد موبایلش را حفظ کند. این شرکت بیشترین عایدی سالانه اش را ازطریق فروش کامپیوتر و قطعات سخت افزاری تأمین می نماید.

منابع مطلع گفته بودند ایسوس در حال تغییر ساختار داخلی شرکت است و تصمیم گرفته اعضای تیم ذن فون را اخراج و آن ها را با تیم ROG Phone ادغام کند. ذن فون یکی از جمع وجورترین گوشی های جهان است و طراحی هیجان انگیزی دارد، به همین علت شایعه توقف فراوری این گوشی باعث ناراحتی بعضی از کاربران شده بود.

ذن فون های ایسوس معمولاً برترین گوشی بازار نیستند، اما مجموعه نسبتاً کاملی از قابلیت ها را ارائه می دهند. قیمت موبایل ایسوس ذن فون چندان بالا نیست تا کسانی که از پس خرید پرچمداران گران قیمت برنمی آیند، سراغ ذن فون بروند. بعضی از افشاگران به افزایش قیمت گوشی ایسوس در نسل نو اشاره نموده اند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 شهریور 1402 بروزرسانی: 7 شهریور 1402 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2210

به "فراوری گوشی مشهور متوقف نمی گردد، شایعات تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری گوشی مشهور متوقف نمی گردد، شایعات تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید